You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Current »


W celu rozliczenia grantu należy wejść do zakładki Rozliczenie.


Rozliczając grant należy dodać publikacje, które powstały lub zadeklarować ich dodanie w nadchodzącym roku.



Dodając dowolny typ publikacji należy uzupełnić pola związane z daną publikacją a następnie kliknąć Dodaj pozycję.



Dodając publikację należy oświadczyć, że powstała ona przy wsparciu naszej Infrastruktury. Jeśli dostęp do publikacji jest otwarty można pominąć dodawanie pliku pdf z publikacją.

W przypadku braku publikacji należy zaznaczyć pole "W ramach grantu nie powstała żadna publikacja".


Ostatnim krokiem rozliczenia jest "ocena grantu" - informacja zwrotna dla nas dotycząca odczuć użytkowników związanych z Infrastrukturą. W przypadku niskiej oceny, prosimy o komentarz sugerujący nam co możemy poprawić.


Na koniec należy wybrać opcję Wyślij rozliczenie grantu.


Publikacje powstałe po rozliczeniu grantu można dodać w dowolnym, późniejszym, terminie.

  • No labels