- Należy utworzyć zgłoszenie w helpdesku: https://helpdesk.plgrid.pl/ o tytule “Dostarczenie danych na nośniku fizycznym”, w kategorii “Zasoby obliczeniowe i przechowywanie danych”. Zgłoszenie powinno zawierać:
- typ nośnika danych: dysk twardy (talerzowy lub półprzewodnikowy) z interfejsem USB lub SATA, pendrive lub zestaw takich nośników,
- sposób i data dostarczenia nośnika danych: dostarczenie na portiernię ACK Cyfronet, wysyłka pocztą lub kurierem,
- imię, nazwisko i login użytkownika,
- docelowy komputer i katalog lub przestrzeń danych,
- na końcu strony znajduje się wzór treści zgłoszenia,
- kolejne dostarczenie nośnika danych wymaga utworzenia osobnego zgłoszenia w Helpdesku.
- Nośniki powinny być dostarczone na portiernię ACK Cyfronet AGH, ul. Nawojki 11 i zaadresowane do działu DKDM, DPM lub wysłane pocztą/kurierem na adres: Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH, ul. Nawojki 11, 30-072, Maciej Pawlik
- W przypadku wysyłki, należy zadbać o należyte zabezpieczenie nośnika, w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia podczas transportu.
- Nośnik powinien zostać opisany loginem użytkownika oraz numerem zgłoszenia w helpdesku tak, aby można go było jednoznacznie powiązać z właścicielem.
- Przyjęcie nośnika zostanie potwierdzone w zgłoszeniu i zostanie podana spodziewana data zakończenia operacji kopiowania danych.
- Zgłoszenie zostanie ponownie zaktualizowane po zakończeniu kopiowania, pojawi się informacja o możliwości odbioru nośnika z portierni ACK Cyfronet AGH.
- Obecnie jedyną metodą na zwrot nośnika danych jest odbiór z portierni ACK Cyfronet AGH. Cyfronet nie wysyła nośników na swój koszt.
- Dołożymy wszelkich starań aby kopiowanie danych przebiegało możliwie sprawnie i szybko.
Uwagi:
- ACK Cyfronet AGH nie odpowiada za stan dostarczonych nośników, ani nie bierze odpowiedzialności za dane znajdujące się na nich. Dołożymy wszelkich starań, aby skopiowane dane były zgodne z danymi dostarczonymi ale ze względu na możliwe błędy w funkcjonowaniu nośników zachęcamy do samodzielnej weryfikacji poprawności danych.
Wzór treści zgłoszenia w helpdesku:
1. Typ nośnika danych: 2. Sposób i data dostarczenia nośnika danych: 3. docelowy komputer i katalog lub przestrzeń danych: