Dla kogo jest przeznaczona, jakie najważniejsze możliwości oferuje?
Co należy aktywować, aby móc skorzystać z usługi? (Założenie konta, certyfikat, grant?, aktywacja konkretnych usług w portalu). Należy pamiętać o istnieniu rozdziałów ogólnych podręcznika, do których warto się odwołać.
Tutaj wpisujemy specjalne zasady korzystania z usługi jeśli takowe są np. konieczność ustawienia grantu domyślnego, zakaz uruchamiania intensywnych zadań na UI itp. Jeśli takowych nie ma to należy tę podsekcję usunąć.
Chcą przejść do repozytorium należy wybrać z menu głównego zakładkę Repozytorium
Dodanie plików danych - metod przeciągnij/upuść albo wybranie danych z dysku.
Po wejściu do Portalu przechodzimy do zakładki Repozytorium
Następnie postępujemy zgodnie poniższą instrukcją
Następnie wybieramy plik i zapisujemy go na dysk.
Z bocznego menu wybiermay przycisk Edit [Edycja]
Chcemy zmienić tytuł dla zbioru danych z AFINN-96 na AFINN-96 Lexicon
Zapisujemy informacje
Po czym na stronie ze zbiorem widać zaktualizowany tytuł
Wybieramy, np. publikacje w roku 2015
albo 2012
Filtrować możemy wg własnego uznania, parametrów
Ewentualnie jako osobny podrozdział.
Strony zewnętrzne (jeśli są), odnośnik do helpdesku lub strony dokumentacji o pomocy.
Można też dodać sekcję "Co dalej?" ze wskazaniem (odnośnikiem) do dalszej części dokumentacji, o ile jest wymagana. |