Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Narzędzia współpracy to zintegrowania platforma do zarządzania projektami. Dzięki niej możliwe jest założenie własnego projektu w narzędziach do śledzenia i organizowania współpracy , takich jak Confluence, JIRA oraz Stashi Stash oraz korzystanie z zaawansowanego systemu do tworzenia telekonferencji Adobe Connect. Usługa umożliwia także, ustawienie uprawnień do korzystania z projektu dla skojarzonej grupy użytkowników.

...

Aby założyć projekt, który będzie aktywny w Confluence, JIRA oraz Stash , Stash oraz utworzyć pokój konferencyjny dla projektu należy przejść do portletu Zarządzanie projektami i wypełnić dostępne pola. Obowiązkowo należy wpisać nazwę projektu oraz jego skrót, który musi składać się z samych wielkich liter. Dodatkowo można wybrać zespół skojarzony z tworzonym projektem, którego członkowie będą mieć dostęp do utworzonych stron w kolejnych narzędziach współpracy. Lista zespołów pokrywa się z zespołami, których wnioskujący jest członkiem.

...

Aby zarządzać nowo utworzonym projektem można skorzystać z bezpośrednich Linków do projektu w Confluence, JIRA oraz , Stash  oraz Adobe Connect dostępnych w portlecie Zarządzania projektami (Rysunek 3) lub zalogować się do poszczególnych narzędzi i wyszukać nowo założony projekt. Dodatkowo, w wyniku założenia projektu użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą bezpośrednie linki do nowo utworzonego projektu.

Aby usunąć projekt należy skorzystać z czerwonego przycisku Akcji (Rysunek 3). Skorzystanie z tej opcji spowoduje, że projekt zostanie bezpowrotnie usunięty. Wraz z usunięciem projektu skasowaniu ulegną wszystkie powiązane z nim dane (zawartość stron www oraz repozytoriów kodu źródłowego) przechowywane za pomocą narzędzi: Confluence, JIRA oraz Stash, Stash oraz zniknie pokój konferencyjny projektu na Adobe Connect wraz zapisanymi nagraniami ze spotkań. Wykonanie tej operacji wymaga potwierdzenia hasłem użytkownika.

...

Aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące korzystania z każdego z wymienionych narzędzi współpracy można skorzystać z Pomocy (w przypadku narzędzi JIRA, Stash oraz Confluence). W tym celu, z rozwijalnego menu, które pojawi się po wybraniu Pytajnika znajdującego się w prawym górnym każdego z narzędzi (Rysunek 4), należy wybrać opcję "Online Help". Adobe Connect posiada opracowaną dokumentację w ramach Podręcznika Użytkownika lub można skorzystać z pomocy dostępnej bezpośrednio w pokoju utworzonej konferencji  za pomocą rozwijalnego menu z zakładki "Help" (Rysunek 5).

 

Rysunek 4: Uzyskiwanie Pomocy dla narzędzi Atlassian

 

Image Added

Rysunek 5: Uzyskiwanie pomocy dla Adobe Connect