...
Każdy użytkownik Infrastruktury PlPL-Grid może utworzyć trzy niezależne projekty. W tym celu nalezy przejść do portletu Zarządzanie projektami i wypełnić dostępne pola. Obowiązkowo należy wpisać nazwę projektu oraz jego skrót, ktory powinien składać się z samych wielkich liter. Dodatkowo można wybrać nazwę zespołu skojarzonego z tworzonym projektem, którego członkowie będą mieć dostęp do utworzonych stron w kolejnych narzędziach współpracy. Aby zatwierdzić utowrzenie nowego projektu należy kliknąc kliknąć w zielony przycisk Akcji (Rysunek 2). Tworzenie projektu może potrwać do 2 minut.
Rysunek 3: Nowy projekt
Zatwierdzenie projektu powoduje, że w polu LInki do projektów pojawią się linki do .spowoduje jego założenie, dzięki czemu utworzone zostaną strony w kolejnych narzedziach współpracy. Aby zarządzać nowo utworzonym projektem można skorzystać z bezpośrednich Linków do projektu w Confluence, JIRA oraz Stash (Rysunek 3) lub zalogować się do poszczególnych narzędzi i wyszukać nowo założony projekt.
Ay usunąć Projekt należy skorzystać z czerwonego przycisku Akcji (Rysunek 3). Skorzystanie z tej opcji spowoduje, że Projekt zostanie bezpowrotnie usunięty. Wraz z usunięciem projektu skasowaniu ulegną wszytskie powiazane z nim dane (zawartość stron webowych oraz repozytoriów kodu źródłowego), przechowywane za pomocą narzedzi: Confluence, JIRA oraz Stash. Wykonanie tej operacji wymaga potwierdzenia hasłem użytkownika.
Aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące korzystania z każdego z wymienionych narzędzi współpracy można skorzystać z Pomocy. W tym celu, z rozwijalnego menu, które pojawi się po wybraniu Pytajnika znajdującego się w prawym górnym każdego z narzędzi (Rysunek 4), należy wybrać opcję "Online Help".
Rysunek 4: Uzyskiwanie Pomocy