- Należy utworzyć zgłoszenie w helpdesku: https://helpdesk.plgrid.pl/ o tytule “Dostarczenie danych na nośniku fizycznym”, w kategorii “Zasoby obliczeniowe i przechowywanie danych”. Zgłoszenie powinno zawierać:
- typ nośnika danych: dysk twardy (talerzowy lub półprzewodnikowy) z interfejsem USB lub SATA, pendrive lub zestaw takich nośników,
- sposób i data dostarczenia nośnika danych: dostarczenie na portiernię ACK Cyfronet, wysyłka pocztą lub kurierem,
- imię, nazwisko i login użytkownika,
- docelowy komputer i katalog lub przestrzeń danych
, - .
na - Na końcu strony znajduje się wzór treści zgłoszenia ,
- .
- kolejne dostarczenie nośnika danych wymaga utworzenia osobnego zgłoszenia w Helpdesku.
- Nośniki powinny być dostarczone na portiernię ACK Cyfronet AGH, ul. Nawojki 11 i zaadresowane do działu DKDM, DPM lub wysłane pocztą/kurierem na adres: Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH, ul. Nawojki 11, 30-072, Maciej Pawlik
- W przypadku wysyłki, należy zadbać o należyte zabezpieczenie nośnika, w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia podczas transportu.
- Nośnik powinien zostać opisany loginem użytkownika oraz numerem zgłoszenia w helpdesku tak, aby można go było jednoznacznie powiązać z właścicielem.
- Przyjęcie nośnika zostanie potwierdzone w zgłoszeniu i zostanie podana spodziewana data zakończenia operacji kopiowania danych.
- Zgłoszenie zostanie ponownie zaktualizowane po zakończeniu kopiowania, pojawi się informacja o możliwości odbioru nośnika z portierni ACK Cyfronet AGH.
- Obecnie jedyną metodą na zwrot nośnika danych jest odbiór z portierni ACK Cyfronet AGH. Cyfronet nie wysyła nośników na swój koszt.
- Dołożymy wszelkich starań aby kopiowanie danych przebiegało możliwie sprawnie i szybko.
...
Code Block |
---|
1. Typ nośnika danych:
2. Sposób i data dostarczenia nośnika danych:
3. docelowy komputer i katalog lub przestrzeń danych: |
...